Jesus og bibelglæde

Det vigtigste ved gudstjenesterne i Lolland-Falster Kirken er, at give mulighed for at møde Jesus. Han elsker alle og overgår alt, hvad vi mennesker kan drømme om.

Jesus er den eneste, der kan give os et håb for fremtiden og flytte os fra den evige fortabelse til det evige liv.

Ham må ALLE møde!

Alle der har levet med Jesus i hele livet eller er ny i troen, søgende eller bare nysgerrig, er velkommen til at komme og være med til gudstjenester i Lolland-Falster Kirken.

Troen på Jesus og glæden over ham giver også en naturlig glæde over Bibelen. For det er igennem Bibelens ord, at vi møder Gud og Jesus. Derfor fylder prædikenen over dagens bibeltekst også meget ved gudstjenesterne i Lolland-Falster Kirken.

I Lolland-Falster Kirken har vi en fast tillid til, at hele Bibelen er Guds ord. Det betyder, at vi ikke ønsker at sortere noget i Bibelen fra. Dermed ikke sagt, at vi forstår alt i Bibelen, men vi møder Bibelen med bøn om, at Gud til stadighed vil vise os den indre sammenhæng i Bibelen og give os en større forståelse af Ham.